SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 7 Kwi 2003, 09:23:38 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 07:19:40AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> [...]
>
> Wydzielenie games daje administratorowi możliwość odebrania praw do ich
> uruchomienia określonej grupie użytkowników paroma poleceniami.

Wydzielenie edytorów tekstu daje administratorowi możliwość odebrania praw
do ich uruchomienia określonej grupie użytkowników paroma poleceniami.

Wydzielenie programów do obróbki grafiki daje administratorowi możliwość
odebrania praw do ich uruchomienia określonej grupie użytkowników paroma
poleceniami.

Wydzielenie przeglądarek WWW daje administratorowi możliwość odebrania
praw do ich uruchomienia określonej grupie użytkowników paroma
poleceniami (i już ta wredna pani Jadzia z sekretariatu nie może sobie
po sieci biegać).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h