SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pon, 7 Kwi 2003, 10:11:31 CEST

Tomasz Kłoczko (Monday 07 of April 2003 05:26)
> Podaj choć jeden merytoryczny argument przemawiający za rozbiciem na
> kilka katalogów :)
Jeden mi przyszedl :) Ze mam porzadek na dysku, przeciez idac twoja idea to
mozna wywalic nawet glowna strukture i zrobic wszystko w / bez
usr,boot,etc...
Zalezy mi na przejrzystym drzewie katalogow, zamist 5k binarek w usrbin wole
2k w usr/bin i 2,5k w usr/x11r6/bin. Przynajmniej wtedy mam pewnosc ze jak
odpalam cos z usr to nie bedzie wymagalo x'ow.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net