SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 10:27:00 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 10:11:31AM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Zalezy mi na przejrzystym drzewie katalogow, zamist 5k binarek w usrbin wole
> 2k w usr/bin i 2,5k w usr/x11r6/bin. Przynajmniej wtedy mam pewnosc ze jak
> odpalam cos z usr to nie bedzie wymagalo x'ow.

Przez długi czas wychodziliśmy z takiego założenia, ale to się nie
sprawdziło. Poprawne rozdzielenie w ten sposób zasobów jest praktycznie
niewykonalne, a próby zrobienia tego często prowadziły to innych
problemów. Po prostu praktyka pokazała że się tak nie da,
a z komplikacji (tłumaczenia wszystkim programom gdzie mają szukać
swoich plików) które nie dają oczekiwanego zysku najlepiej po prostu
zrezygnować.

Pozdrowienia,
	Jacek