Witold Filipczyk: RW zablokowane do wyjaśnienia

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 23:09:52 CEST

Dnia pon 7. kwietnia 2003 21:14, Tomasz Kłoczko napisał:
> Dopiero teraz widzę skale zmian :>
> Widzę, zemiany ciągnąły się jakiś czas i to także w trakcie dyskusji
> nad nimi na liscie bez reakcji ze strony Witka.

Było tak: Witak zaczął paczować programy na okoliczność home_etc wbrew
przyjętym założeniom. Na uwagi na ten temat zareagował z właściwą sobie
arogancją. Tymniemniej dzisiejszym commitem naprawił to co zepsuł - jego
pacze są "przezroczyste" dla programów/systemu - nie psują niczego i
wnoszą tylko potencjalną funkcjonalność (jeżeli zdefiniujemy sobie
zmienną).

Nie jest moim celem obrona Witka - wkurza mnie jego podejście do sprawy i
jego masówki (nie wróżę długiego żywota paczom pmake - zostaną one
usunięte po kolei jak tylko przestaną się nakładać a tym, którzy używają
spaczowanych programów nie będzie na tej funkcjonalności zależało - tak
to jest jak sie coś robi dla samego robienia a nie w konkretnym celu).

Jednak w tym konkretnym przypadku chodzi przede wszystkim o to, czy:
- Kolega Witek zareagował na uwagi innych - imo tak
- techniczny efekt tej reakcji jest zadawalający - imo jest, ponieważ jak
juz pisałem - te pacze (POD WARUNKIEM, ŻE SĄ DOBRZE ZROBIONE) niczego nie
psują.

Niechciałbym po prostu, żeby powyższe aspekty sprawy umknęły uwadze
przesłonięte złością na autora, który - było - nie było - zapracował
sobie na nią.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl