Witold Filipczyk: RW zablokowane do wyjaśnienia

Pon, 7 Kwi 2003, 23:16:59 CEST

On Mon, 7 Apr 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Było tak: Witak zaczął paczować programy na okoliczność home_etc wbrew
> przyjętym założeniom. Na uwagi na ten temat zareagował z właściwą sobie
> arogancją. Tymniemniej dzisiejszym commitem naprawił to co zepsuł - jego
> pacze są "przezroczyste" dla programów/systemu - nie psują niczego i
> wnoszą tylko potencjalną funkcjonalność (jeżeli zdefiniujemy sobie
> zmienną).

Powtórze ze to jest bez sensu :>
Nie interesuje mnie to że to jest prześźroczyste tylkjo to że dochodzi do
ignorowania ogólnych ustaleń i wprowadzania zmian dajacych to samo ale
inaczej.
Jeżeli ktoś nie ma czasu rozmawiać o tym z innymi to niech się nie zdziwi
że ktoś w odpowidzi na to może nie chcieć mieć czasu na wysłuchowanie tego
dlaczego należy robić tego typu rzeczy jakie miały miejsce.

Albo prowadzimy dialog albo mononolog.
Sytuacja w której ktoś olewa ogólne ustalenia i masowo wprowadza zmiany
dające tą samą funkcjonalnosć ale inaczej są z klasy właśnie monologu.