Wolna amerykanka w PLD?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 09:29:29 CEST

Dnia 2003.04.08 08:36, Rafal Cygnarowski napisał(a):
> Najlepszym do tego miejscem bylaby jakas stronka w stylu
> home_etc.pld.org.pl, gdzie znajdowalaby sie lista programow
> wspieranych
> ze statusem wsparcia (wsparcie natywne [wbudowane przez mantainera],
> patch-e [w % wsparcie podane]...etc.). Oczywiscie ze stronki moznaby
> pobrac odpowiedniego patch-a. Dodatkowo moglby powstac "manifest",
> ktory
> namawialby innych developerow (~mainainerow dystrybucji~) do takiego
> podejscia.
>
> To tyle co sobie na dzisiaj wymarzylem...

Nie tylko Ty, swego czasu czytałem, że jednym z celów gnome2 była taka
konfiguracja, by nautilus jako pulpit pokazywał zawartość folderu
użytkownika, aby nie było tam śmietnika zbyt wielkiego sugerowwany był
katalog .etc jako bazowy dla wszystkich konfiguracji zainstalowanych
programów. Wtedy mozna by inne foldery normalnie pokazywać na pulpicie
a sam folder .etc byłby jakoś inaczej traktowany. Tyle, że nie mogę
teraz tego tesktu znaleźć.

				Artur