ra branch

Wto, 8 Kwi 2003, 11:23:19 CEST

On Tuesday 08 of April 2003 11:05, wrobell wrote:

> Tak:
> 1. bałagan w specach (a więc i potencjalnie więcej pomyłek i więcej roboty)

To chyba silnie kwestia gustu. Patrząc na takie banalne knoda.spec (frontend
do baz danych) widze bałagan teraz w porównaniu do hipotetycznej wersji
zależnej od makra dystrybucji.

> 2. bałagan w dystrybucji (w wielu przypadkach po prostu trzeba używać
> branch-a, bo jest zbyt dużo zmian w specu,

Przecież nie wykluczam stosowania branchy gdy jest to _lepsze_ rozwiązanie. A
nie sprawdza się ono dla mnie tylko przy banalnych pakeitach (różniącym się
jednym szczegółem - jak np. ów nieszczesny _prefix )

> a więc otrzymujemy kilka
> mechanizmów do tego samego)

Nie widze nic złego w dwuch mechanizmach o ile jeden nie zawiera sie w drugim.

> 3. merge pomiędzy ra <-> ac dzięki makrom jest do wykonania tylko
>    ręcznie. cvs zrobi to z automatu (ty musisz tylko spojrzeć czy jest ok
>    i rozwiązać ewentualne konflikty)

Tego nie rozumiem. Co masz na myśli pisząc "merge ra <-> ac ... " ?

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go