ra branch

Wto, 8 Kwi 2003, 11:36:44 CEST

On Tuesday 08 of April 2003 11:04, Artur Flinta wrote:

> Nie będziesz miał mniej roboty

Brzmi jak indoktrynacja ;) Ja wiem że bym miał mniej, do momentu jak minie
przekonasz. :)

> Nie bedzie automatycznie, bo pakiety dla Ac będą miały zupełnie inne BR

Nie zawsze tak będzie. Prawdopodonie w sferze rzeczy powaznych w których
pracujesz jest to prawda, ja robie pakiety prywmitywno-banalne i tak jak
pisze, większość z nich rózni się minimalnie

> Tak, że większośc pakietów jakie sa wymagane dla budowy Ac nie
> zainstalujesz na Ra i wszystko bierze w łeb.

Zresztą, EOT ;) - poddaje się.
Jak będzie używalne Ac to będa się martwić Ci co mają Ra.

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go