ra branch

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 18:46:21 CEST

Dnia 2003.04.08 11:36, Mateusz Korniak napisał(a):

> Brzmi jak indoktrynacja ;) Ja wiem że bym miał mniej, do momentu jak
> minie
> przekonasz. :)

Czyli rozumiem, że teraz bedziesz dokładał ten prefix do wszystkich
speców na nowo, pomimo, że nie jest do niczego potrzebny (przynajmniej
w specach != Ra) IMHO jest to kawał wyśmienitej nikomu niepotrzebnej
roboty. Przekonałem?

> BR
>
> Nie zawsze tak będzie. Prawdopodonie w sferze rzeczy powaznych w
> których
> pracujesz jest to prawda, ja robie pakiety prywmitywno-banalne i tak
> jak
> pisze, większość z nich rózni się minimalnie

I rozumiem, że domyslności danego usera zostawiasz, że raz ma zrobić
./builder -r RA-Branch cośtam.spec a raz ./builder cośtam.spec --with
Ra ? Gdzie tu sens i logika?

> Zresztą, EOT ;) - poddaje się.
> Jak będzie używalne Ac to będa się martwić Ci co mają Ra.

A więc się przekonałeś? Wiesz, Ra to już Historia, developer powinien
patrzeć się przyszłość a nie oglądać na tych co kupili ten szajs i
zostali bez supportu :) Brzmi prawie jak slogan z działu software
Microsoft :)

				Artur