SGID games (Re: SPECS: duke3d.spec (HEAD))

Wto, 8 Kwi 2003, 13:14:09 CEST

On Tue, 8 Apr 2003, Jacek Konieczny wrote:

> I będziesz portował kilkadziesiąt pakietów do tego systemu? To będzie
> czyste marnotrastwo czasu.

I będę szukał innego rozwiązania czegoś co obecnie nie jest nalepsze.
Nigdzie nie napisałem przecież, że będę to robił. Napisałem za to że tak
wyglada jeden z pomysłów na to jak to rozwiazać inaczje mającyc też swoje
(inne) złe strony.