SGID games (Re: SPECS: duke3d.spec (HEAD))

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 18:40:25 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 20:03:04 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Prośba: rozwiń ale w kontekście sgid games.

Chwila - tygodnie spędzam w Krakowie, więc mam pewne opóźnienia. Coś się
stało i teraz mamy nadmiar developerów i czasu?
Sam pomysł? - napisz demona, roześlij informacje na SF, FM i jakieś
takie, jak autorzy zrobią wsparcie to świetnie. Ale chyba sam nie
zamierzasz przerobić dziesiątek programów?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...