Wolna amerykanka w PLD?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 8 Kwi 2003, 15:10:44 CEST

On Tue, Apr 08, 2003 at 02:56:54PM +0200, Tomek Orzechowski wrote:

> Czyli wracamy do dyskusji nt dokumentu HOME-ETC.txt
>
> 	cvs://cvs.pld.org.pl/PLD-doc/home-etc/HOME-ETC.txt
> 	http://cvs.pld.org.pl/PLD-doc/home-etc/HOME-ETC.txt
>
> Zainteresowanych prosiłbym o zapoznanie się z tym tekstem i zgłaszanie uwag
> (na listę, nie bezpośrednio w repo!).

IMHO CONFIG_DIR powinno być bezwzględne. To żaden problem tak to ustawić
w ~/.*profile, a patche są znacznie prostsze, np. wystarczy często
zmiana getenv("HOME") na getenv("CONFIG_DIR") ? getenv("CONFIG_DIR") :
getenv("HOME"). Chyba, że chcemy zrobić patch na glibc. Tyle, że to nie
bardzo mi się podoba (funkcje glibc mają jasno zdefiniowaną semantykę,
np. przez SUS czy ISO C, a my chcemy ją zmieniać).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h