Wolna amerykanka w PLD?

Pawel Wilk siefca w entropy.echelon.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 16:14:33 CEST

> A może system.dat i user.dat? Może sięnie znam, ale to wygląda jak
> rejestr systemowy przeniesiony z Win do PLD.
>
> I nie chodzi tu o to, że pomysł jest zły, tylko że zbyt wiele rzeczy
> może pójść źle.

Wiem, sam się z tego śmiałem. Z tym że taki rejestr systemowy jest całkiem
słuszną sprawą, tylko że nie w postaci wysrywającej się bazy podatnej
na pady systemu.

Rok temu miałem prawie skończony kod i przetestowany na babole, z tym
że go zgubiłem i przestałem nad tym pracować bo miałem jazdy zawodowe
i bytowe. Można to IMHO napisać dobrze.

--
Pawel Wilk ( siefca @ entropy echelon pl )           ) pld-devel )

                 żyj skromnie. szanuj swojego admina.