[rfc] HOME-ETC.txt [by³o:

¦ro, 9 Kwi 2003, 15:22:24 CEST

> Podaj mi choæ jeden praktyczny przyk³ad nie ³amiacy np. FHS czy innych
> który uzasadnia³by my¶lenie o zasobach konfiguracyjnych *u¿ytkownika* jako
> takich które mog³by byæ w jakim¶ przypadku po z katalogiem domowym
> u¿ytkownika.

Przyklad to ja ci moge podac. Zalozmy, ze chcesz uwspolnic konfiguracje
indywidualnych ustawien z inna maszyna, z ktorej montujesz /home via NFS,
ale nie jest to twoj /home na tej maszynie.

Ewentualnie jak masz kilka OS na jednej maszynie z osobnymi /home i
tez chcesz uwspolnic konfiguracje.

Ale jak juz pisalem, nie wymaga to bezwzglednej $HOME_ETC ...

  phone (48)(58) 347 14 61

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl