[rfc] HOME-ETC.txt [by³o:

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
¦ro, 9 Kwi 2003, 15:28:05 CEST

On Wed, 9 Apr 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Przyklad to ja ci moge podac. Zalozmy, ze chcesz uwspolnic konfiguracje
> indywidualnych ustawien z inna maszyna, z ktorej montujesz /home via NFS,
> ale nie jest to twoj /home na tej maszynie.
>
> Ewentualnie jak masz kilka OS na jednej maszynie z osobnymi /home i
> tez chcesz uwspolnic konfiguracje.
>
> Ale jak juz pisalem, nie wymaga to bezwzglednej $HOME_ETC ...

Podam Ci przyk³ad jek to zrobiæ:

[kloczek w hostA kloczek] $ ln -s /net/hostB/home/users/kloczek hostB
[kloczek w hostA kloczek] $ export CONFIG_DIR="hostB"

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl