Wolna amerykanka w PLD?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 19:33:28 CEST

On Tue, Apr 08, 2003 at 14:06:29 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> W pierwotnych dokumentach które spisał Pawłe o żadnych takich rzeczach nie
> było mowy (można to sprawdzić).

W pierwotnych dokumentach dot. Internetu o IPv6 też mowy nie było.

> Tutaj w kolejnymn miejscu doszło do
> zmienainia czegoś bez konsultowanai tego wcześniej z reszta osób.

Zmieniono zachowanie kolidujące z już używaną funkcjonalnością na
niekolidujące.

> Potem zaczeła sie radosna "tfurczość", któtra nie ma zaczepienia w zadncyh
> potrzebach.

W potrzebie porządku w $HOME.

> Conajmniej kilka osób straciło z oczu to co to wogóle miało
> załatwić i po co to miało być robione dodajac do tego kompletnie niespójne
> dodatki.

Względny CONFIG_DIR i teraz bezwzględny ETC_DIR - no strasznie niespójne
po prostu, przecież nikt się nie połapie, że można
ETC_DIR=$HOME/$CONFIG_DIR.

> Jak tak dalej pójdzie to wybaczcie ale całą sprawę bedzie trzeba poprostu
> w całosci wycofać .. moze przy następnym tego typu pomysle osoby które w
> to wkłądaja recę zauważą, że pewne rzeczy należy robić w pewnym trybie i
> że niezgadzanie sie z kimś nie upoważnia do tego żeby robić coś po
> swojemu.

Czy mam to odczytać: Tomek ma już swoje zdanie i nie ma sensu rozmawiać?

> Jeszcze troche czasu jest zanim dotrę w Ac do pierwszego pakietu
> zawierajacego tego typu modyfikację. Jeżweli do tego momentu osoby
> zaangażowane w modyfikowanie i używanei tego nie dojdą do wspólnego
> stanowiska które bedzie *zgodne* z pierwotnymi załozeniami całości owe
> modyfikacje przy czyszczeniu będę poprostu wywalał.

Ono jest zgodne. Z żadnym pierwotym założeniem nie koliduje. Tylko je
rozszerza.

> Jeszcze raz: prośba do wszystkich. Proszę cofnać się do pierwotnej wesji
> całości.

Do śmietnika w ~/?

> Do oopisu celów tego typu modyfikacji. Moze jak postawi sie przed
> sobą cel stanie się jasne (wreszcie) co może, a co nie być zgodne w
> kwestji szczegułów implemtacyjnych.

Wytłumacz mi jedno - czemu dodanie czegoś nowego jest be? Nie chcesz
używać - nie używaj, nawet tego nie zobaczysz.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...