Wolna amerykanka w PLD?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 22:08:24 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:
> Względny CONFIG_DIR i teraz bezwzględny ETC_DIR - no strasznie niespójne
> po prostu, przecież nikt się nie połapie, że można
> ETC_DIR=$HOME/$CONFIG_DIR.

Kurcze - naprawdę nie wpadłem na to, że tak można ładnie przejście zrobić
:)

To mi się podoba i obiema ręcyma jestem teraz za ETC_DIR jako zmienną
_bezwzględną_ . Żaden z argumentów Tomka mnie nie przekonał, natomiast za
bezwzględną:
- prostsze patche
- łatwe przejście na nową zmienną
- większa elastyczność - nie Tomku, twoje argumenty nic nie zmieniają, bo
i tak od zawsze w Unixach używało się do określenia ogromnej ilości rzeczy
zmiennych bezwzględnych. Sam kiedy za pierwszym razem próbowałem właśnie
użyć home_etc zrobiłem to zmienną bezwzględną. To jest naturalniejsze, a
twoje strachy... cóż... bać się można zawsze. Inne zmienne w systemie też
można podobnie źle ustawić..
- brak porządnych argumentów za zmienną względną - ją też można w
niebezpieczny sposób ustawić

Stara zmienna wymrze śmiercią naturalną po prostu. Jeszcze i tak się nie
rozpowszechniła mocno, więc nic wielkiego się nie stanie.

koments?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...