Wolna amerykanka w PLD?

Czw, 10 Kwi 2003, 21:30:09 CEST

> Odpowiadam właśnie na 4. post w wątku. Przeczytaj co pisałeś w:

> cyt:
>
> "Niech sobie tą zmienną nazwie inaczej, a nie podpina pod starą."
>
> I tak zrobił. Dobrze zrobił.

Nie chodzi o to, czy pomysl byl zly, czy dobry.
Tylko o to w jaki sposob zostal wprowadzony.
IMO, wspieranie dwoch mechanizmow w ten sposob nie ma najmniejszego sensu.
Bo zaraz pojawia sie dwa nastepne rozwiazania i tylko schizofrenik sie w
caloksztalcie polapie.

Najpierw trzeba ustalic, co i jak sie robi, potem robic. Albo nie robic,
jesli sie kos nie zgadza z ustaleniami, tylko przekonywac dalej.

Tomka tez mozna przekonac, choc nikt chyba nie twierdzi, ze to jest latwe.

  phone (48)(58) 347 14 61