Wolna amerykanka w PLD?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 22:01:56 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 21:30:09 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie chodzi o to, czy pomysl byl zly, czy dobry.
> Tylko o to w jaki sposob zostal wprowadzony.

Była dyskusja, są zmiany na HEAD. Nie rozumiem emocji.

> IMO, wspieranie dwoch mechanizmow w ten sposob nie ma najmniejszego sensu.
> Bo zaraz pojawia sie dwa nastepne rozwiazania i tylko schizofrenik sie w
> caloksztalcie polapie.

Ale nikt nie mówi, że docelowo w Ac muszą być dwa (*). Jednakże trzeba
umożliwić koegzystencję różnych pakietów środowiska Nestowego, dlatego
zmiana nie może dotyczyć zmiennej CONFIG_DIR (tu nie ma zależności,
które uchronią przed złą wersją pakietu!).

(*) choć ja bym tam proponował z prostej przyczyny: z pewnością nikt nie
zrobi wszystkich łat dla dowolnie wybranej opcji, a lepiej chyba mieć
funkcjonalność osiągniętą inną drogą, niż nie mieć jej wcale.

> Najpierw trzeba ustalic, co i jak sie robi, potem robic. Albo nie robic,

Dwie osoby (w tym ja) zasugerowały użycie innej zmiennej. Nikt nie
protestował. Tak więc pretensje kierowałbym do tego, kto nieuważnie
czyta listę (tak jak ja, gdy skarżyłem się na zmianę cvs-serwera) i
reaguje po fakcie.

> jesli sie kos nie zgadza z ustaleniami, tylko przekonywac dalej.

Powtórzę: nie było sprzeciwów. Wykomentowałem łaty z programów, których
używam. Ich autor zgodnie z sugestią, której nikt się kwestionował,
przerobił łaty i włączył ponownie. Postąpił prawidłowo.

> Tomka tez mozna przekonac, choc nikt chyba nie twierdzi, ze to jest latwe.

Dość mało to powiedziane. Nie znam tak upartej osoby jak Tomek.
Dokładając do tego styl jego wypowiedzi - prędzej zacznę sam sobie
pakiety budować, niż wdam się z nim po raz kolejny (jak to było rok
temu) w dyskusję.

Prośba tylko - jeśli będą jakieś ruchy w kierunku wycięcia tych łat, to
proszę ich nie usuwać z SOURCES.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...