Wolna amerykanka w PLD?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 22:14:51 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:
> Dwie osoby (w tym ja) zasugerowały użycie innej zmiennej. Nikt nie
> protestował. Tak więc pretensje kierowałbym do tego, kto nieuważnie
> czyta listę (tak jak ja, gdy skarżyłem się na zmianę cvs-serwera) i
> reaguje po fakcie.

Ja też "sugerowałem". Bo co można innego powiedzieć na  _absolutny_ brak
chęci rozmowy przez autora...

Nie, to nie była propozycja z mojej strony, chociaż teraz widzę, że to
jednak dobry pomysł.

Dystrybucja to jest praca grupowa - i dobrze by było jakby ten o kim
dyskutujemy, a który się nie odzywa (choć powinien...) też zabrał głos...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...