Wolna amerykanka w PLD?

Czw, 10 Kwi 2003, 22:45:51 CEST

> Była dyskusja, są zmiany na HEAD. Nie rozumiem emocji.

Dystkusja bylo *po* zmianach *o* zmianach, ktore byly wprowadzone.
A nie o tym, jak je wprowadzac *przed* ich wykonaniem. Jest roznica.

Autor mogl miec dobry pomysl, ale sposob jego wprowadzenia jest nie do
przyjecia. Albo nie potrafi, albo nie chce brac udzialu w pracy grupowej.
Teraz paleczka jest po jego stronie.

> Ale nikt nie mówi, że docelowo w Ac muszą być dwa (*). Jednakże trzeba
> umożliwić koegzystencję różnych pakietów środowiska Nestowego, dlatego
> zmiana nie może dotyczyć zmiennej CONFIG_DIR (tu nie ma zależności,
> które uchronią przed złą wersją pakietu!).

Nie mowie o uzywaniu tej samej zmiennej, tylko o tym, ze po podjeciu
ostatecznej decyzji jeden z mechanizmow powinien zniknac.
A nie pozostac jako zabytek / byc rozwijany rownolegle / prowokowac do
kolejnych tego typu pomyslow.

> (*) choć ja bym tam proponował z prostej przyczyny: z pewnością nikt nie
> zrobi wszystkich łat dla dowolnie wybranej opcji, a lepiej chyba mieć
> funkcjonalność osiągniętą inną drogą, niż nie mieć jej wcale.

> Dwie osoby (w tym ja) zasugerowały użycie innej zmiennej. Nikt nie
> protestował. Tak więc pretensje kierowałbym do tego, kto nieuważnie
> czyta listę (tak jak ja, gdy skarżyłem się na zmianę cvs-serwera) i
> reaguje po fakcie.

Po jednej (czy nawet dwoch) sugestiach, nie czekajac na inne glosy wywracac
wszysko do gory nogami to jest prawidlowe podejscie ?
To jest zbyt powazna zmian, zeby ja wprowadzac na hurra.

> Powtórzę: nie było sprzeciwów. Wykomentowałem łaty z programów, których

Moze nie zdazyly sie pojawic ?
Na miejscu kloczka tez bym wstrzymal czlowiekowi r/w i to zaraz po jego
odpowiedzi na krytyczny list bluesa. kloczka nie bylo. Nie czytal. Wiem.

> używam. Ich autor zgodnie z sugestią, której nikt się kwestionował,
> przerobił łaty i włączył ponownie. Postąpił prawidłowo.

> Dość mało to powiedziane. Nie znam tak upartej osoby jak Tomek.
> Dokładając do tego styl jego wypowiedzi - prędzej zacznę sam sobie
> pakiety budować, niż wdam się z nim po raz kolejny (jak to było rok
> temu) w dyskusję.
>
> Prośba tylko - jeśli będą jakieś ruchy w kierunku wycięcia tych łat, to
> proszę ich nie usuwać z SOURCES.

Na razie zanosi sie na to, ze mimo sprzeciwu kloczka, jednak pozostana.
Ale to IMO.

  phone (48)(58) 347 14 61