Wolna amerykanka w PLD?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 23:48:01 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 22:45:51 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dystkusja bylo *po* zmianach *o* zmianach, ktore byly wprowadzone.
> A nie o tym, jak je wprowadzac *przed* ich wykonaniem. Jest roznica.

Po pierwszych (złych) zmianach była dyskusja [xhejn], po niej zmiany
zostały poprawione (na neutralne dla obecnie używanej zmiennej) i
dopiero z PRAWIDŁOWEJ poprawki wynikł ten wątek.

> Autor mogl miec dobry pomysl, ale sposob jego wprowadzenia jest nie do
> przyjecia.

Czy aby na pewno sprawdzałeś, co robią te łaty?

CONFIG_DIR _pozostał_ względny
ETC_DIR _jest nową opcją_ do adresowania bezwzględnego

> Albo nie potrafi, albo nie chce brac udzialu w pracy grupowej.
> Teraz paleczka jest po jego stronie.

Chyba już nie...

> Nie mowie o uzywaniu tej samej zmiennej, tylko o tym, ze po podjeciu
> ostatecznej decyzji jeden z mechanizmow powinien zniknac.

Tak, powinien być eliminowany (wg mnie ten obecny - względny sposób
adresowania).

> A nie pozostac jako zabytek / byc rozwijany rownolegle / prowokowac do
> kolejnych tego typu pomyslow.

Pozostać jako niedobitek - być może, dopóki nikt nie poprawi (a to
raczej proste), przejście też jest proste, w Ac już nie powinno takich
być. Równolegle oczywiście nie ma sensu rozwijać dwóch.

> Po jednej (czy nawet dwoch) sugestiach, nie czekajac na inne glosy

Nie wiem, czy nie czekając - na kilka dni w tygodniu wyłączam się.

> wywracac wszysko do gory nogami to jest prawidlowe podejscie ?

Co wywracać do góry nogami!? Patche home_etc zgodne z pierwotnymi
założeniami (względne) nie zostały ruszone, patche bezwzględne zostały
poprawione tak, by reagowały na inną zmienną. Dopóki nie ustawisz
ETC_DIR te zmiany są _transparentne_.

> To jest zbyt powazna zmian, zeby ja wprowadzac na hurra.

Poważną zmianą była ingerencja w CONFIG_DIR - wtedy też najechałem na
autora. Po zmianie zachowania łat (s/CONFIG_DIR/ETC_DIR/) - z której
wywodzi się ten wątek (!!!), zmiana w stosunku do punktu wyjściowego
była ŻADNA dopóki nie ustawisz zmiennej ETC_DIR.

> Moze nie zdazyly sie pojawic ?

Może.

> Na miejscu kloczka tez bym wstrzymal czlowiekowi r/w i to zaraz po jego
> odpowiedzi na krytyczny list bluesa. kloczka nie bylo. Nie czytal. Wiem.

Kloczek MI mówił:
<Pine.LNX.4.53L.0304062312120.18839 w rudy.mif.pg.gda.pl>,
żebym wyluzował. Jeśli ma w zwyczaju odpowiadać na list ze środka wątku,
bez czytania wcześniejszych, to niedobrze to świadczy o tym, jak
traktuje rozmówcę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...