Wolna amerykanka w PLD?

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 10:23:57 CEST

[10 kwiecień, 2003] Paweł Gołaszewski napisał:

>To mi się podoba i obiema ręcyma jestem teraz za ETC_DIR jako zmienną
>_bezwzględną_ . Żaden z argumentów Tomka mnie nie przekonał, natomiast za
>bezwzględną:
>- prostsze patche

I ten punkt _jest_ istotny. Prostszego patcha:

1. łatwiej napisać (ludzie są leniwi, nie oszukujmy się)
2. łatwiej utrzymywać - programy się zmieniają i patche trzeba poprawiać
3. w prostym patchu trudniej zrobić błąd
4. prosty patch ma większe szanse na włączenie do źródeł programu

Ale Kloczek na razie tego nie rozumie...

--