Wolna amerykanka w PLD?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 22:26:34 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 22:08:24 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Kurcze - naprawdę nie wpadłem na to, że tak można ładnie przejście zrobić
> :)

;-)

> Sam kiedy za pierwszym razem próbowałem właśnie
> użyć home_etc zrobiłem to zmienną bezwzględną.

I ja także. Nie pamiętam, czy wcześniej sprawdziłem względną, czy
spojrzałem w źródła, ale względna jest zdecydowanie nieuniksowa i
nieintuicyjna.

> - brak porządnych argumentów za zmienną względną - ją też można w
> niebezpieczny sposób ustawić

I to kluczowy kontrargument na to, co pisze Tomek.

> koments?

Tylko tyle jeszcze dodam, że symlinki względne robimy chyba też tylko w
obrębie jednego katalogu, natomiast CONFIG_DIR=settings/etc (czy
jakiekolwiek umieszczające głębiej konfigurację) już na to się nie
łapie.

I po raz ostatni: relacja ETC_DIR do CONFIG_DIR jest bezpośrednia, więc
WSZYSTKIE zagrożenia, o których pisze kloczek, dotyczą obu tych
rozwiązań, zatem w dyskusji o wyborze jednego z nich są nieodpowiednie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...