Wolna amerykanka w PLD?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 10:18:40 CEST

On Fri, Apr 11, 2003 at 01:42:16 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ja caly czas pisze o tym, co autor robin *przed* zasadnicza dyskusja w watku
> xhejn.
[...]
> Ba, poczatkowo nawet nie raczyl poinformowac, ze wszystko robi po swojemu.
> Powtarzam jeszcze raz, ze strona metytoryczna jest tu nieistotna.

W tej kwestii oczywiście zgoda. Ale dla mnie strona niemerytoryczna jest
nieistotna.

> Tzn. uwazasz, ze jesli wrzuce do 20 losowo wybranych pakietow po 10 latek
> wg wlasnego widzimisie i przypadkiem nie beda one z niczym kolidowac, to
> wszystko jest w porzadku? Ja tak nie uwazam.

Oczywiście nie w porządku będzie sam manewr. Ale ja nie rozmawiam o
zachowaniu autora a o zapędach (wiadomo kogo) do wycięcia zmian. To jest
lista devel a nie savoir vivre, w kwestii łamania zasad Tomek podjął
kroki (wg mnie nieodpowiednie, ale dyskusja na ten temat nie ma sensu).

> A ty odgrzebujesz stare tematy hurtowo odpowiadajac na listy...

Jeśli 3 dni poślizgu to stare, to 1 dzień różnicy między propozycją
nowej zmiennej a wprowadzeniem tego w życie jest w sam raz. To co, ja
odgrzebuję starocie, czy ostatnie zmiany Witka uznajemy za
skonsultowane?

> Jestem w stanie zrozumiec, ze kloczek ma malo czasu. Widzisz kogos, kto go
> zastapi ?

A czy ja chociażby coś takiego sugeruję!? Gdy ja nie mam czasu, to nie
rozmawiam w ogóle, albo piszę ZWIĘŹLE, bo pisanie byle coś powiedzieć w
okropnej formie uważam za niegrzeczne. Powtórzę: dyskusja
niemerytoryczna mnie nie interesuje. Kloczek robi swoją robotę i mi to
wystarczy.

PS. jeśli nie chcesz czytać moich odpowiedzi na stare tematy to śmiało
możesz wycinać wszystko, co piszę w czwartki każdego regularnego (tzn.
bez żadnych świąt etc) tygodnia.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...