Wolna amerykanka w PLD?

Pią, 11 Kwi 2003, 01:42:16 CEST

> Po pierwszych (złych) zmianach była dyskusja [xhejn], po niej zmiany
> zostały poprawione (na neutralne dla obecnie używanej zmiennej) i
> dopiero z PRAWIDŁOWEJ poprawki wynikł ten wątek.

> Czy aby na pewno sprawdzałeś, co robią te łaty?
>
> CONFIG_DIR _pozostał_ względny
> ETC_DIR _jest nową opcją_ do adresowania bezwzględnego

Ja caly czas pisze o tym, co autor robin *przed* zasadnicza dyskusja w watku
xhejn.
Strona merytoryczna mnie nie interesuje.

> Nie wiem, czy nie czekając - na kilka dni w tygodniu wyłączam się.

To uwierz mi na slowo.
Sledze temat od pocztaku.

> Co wywracać do góry nogami!? Patche home_etc zgodne z pierwotnymi
> założeniami (względne) nie zostały ruszone, patche bezwzględne zostały
> poprawione tak, by reagowały na inną zmienną. Dopóki nie ustawisz
> ETC_DIR te zmiany są _transparentne_.

Wywracac do gory nogami istniejace zalozenia bez uzgodnienia/przedyskutowania.
Ba, poczatkowo nawet nie raczyl poinformowac, ze wszystko robi po swojemu.
Powtarzam jeszcze raz, ze strona metytoryczna jest tu nieistotna.

Jesli ktos chce pisac programy po swojemu, a nie ma zamiaru sie prowadzic
zadnych merytorycznych uzgodnien, to
powinien:
- albo tworzyc tylko to co sie zgadza z ustaleniami innych
- albo nie brac udzalu w pracy grupowej tylko wziac sie za tworzenie WFLD ma
  wlasna reke...
Albo efekt bedzie taki, jak obecnie.

> Poważną zmianą była ingerencja w CONFIG_DIR - wtedy też najechałem na
> autora. Po zmianie zachowania łat (s/CONFIG_DIR/ETC_DIR/) - z której
> wywodzi się ten wątek (!!!), zmiana w stosunku do punktu wyjściowego
> była ŻADNA dopóki nie ustawisz zmiennej ETC_DIR.

Tzn. uwazasz, ze jesli wrzuce do 20 losowo wybranych pakietow po 10 latek
wg wlasnego widzimisie i przypadkiem nie beda one z niczym kolidowac, to
wszystko jest w porzadku? Ja tak nie uwazam.

> Może.

> Kloczek MI mówił:
> <Pine.LNX.4.53L.0304062312120.18839 w rudy.mif.pg.gda.pl>,
> żebym wyluzował. Jeśli ma w zwyczaju odpowiadać na list ze środka wątku,
> bez czytania wcześniejszych, to niedobrze to świadczy o tym, jak
> traktuje rozmówcę.

A ty odgrzebujesz stare tematy hurtowo odpowiadajac na listy...

Jestem w stanie zrozumiec, ze kloczek ma malo czasu. Widzisz kogos, kto go
zastapi ?

  phone (48)(58) 347 14 61