Kernele w Ac. ( Było: Re: SPECS: duke3d.spec (HEAD) )

Pią, 11 Kwi 2003, 13:09:09 CEST

> A czy wybór kernela ma aż takie zasadnicze znaczenie dla całości dystrybucji ?
> Ra chyba dziła dobrze zarówno pod 2.2 jak i pod 2.4 (po podminaie pakietów
> zależnych od kernela ktorych chyba jest niewiele ?)
> Chyba można wybrać rozsądny kernel do rozwijania Ac (np 2.4)*, a
> zainteresowani w czymkolwiek (np w 2.5/ 2.2 ) dorobią sobie swój 2_5_pack i
> będą go rozwijać w obszarach gdzie się różni od linii głównej ?

Roznice pomiedzy 2.2 a 2.4 to to (jak to napisal blues "spacerek") w
porownaniu do roznic pomiedzy 2.4 a 2.6. Poczytaj zreszta list bluesa.

Do zmiany (gruntownej) bedzie znacznie wiecej pakietow. W tym prawie cala
konfiguracja systemu.

> * Wybór 2.5 nie jest rozsądny z powodów już wymienonych.

Czyli jednak ma znaczenie ;)

  phone (48)(58) 347 14 61