SPECS: duke3d.spec (HEAD)

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 13:42:27 CEST

Dnia 2003.04.11 12:35 Jacek Konieczny napisał(a):

> To kto będzie robił to Ac? Eksperymentatorzy, którzy się nie boją
> częstych rebootów, czy utraty danych i którzy odpalają to
> najwyżej na
> domowej stacji roboczej? To co z tego wyjdzie nie bardzo będzie się
> nadawało na serwer, bo nawet nie będzie dobrze przetestowane w
> takich
> warunkach.
Nie wiem jak tobie, ale mi Ra na jajku 2.2.x działa znacznie mniej
stabilnie niż na 2.4.x. Więc argument że Ra jest super stabilny do
mnie całkowicie nie trafia. Poza tym na ipchainsie nie da się zrobić
tego wszystkiego co na iptables. W chwili obecnej jako taką
stabilność i użyteczność daje mi  część pakietów z ra, a
cześć z nest.

> Ta część teamu PLD która zapewnia sensowne działanie całości
> w poważnych zastosowaniach zostanie przy Ra. Po co miałbym pracować
> nad
> dystrybucją, której nie mogę (od razu) zastosować? Dla PLD robię
> to co
Jeśli dla ciebie ra od razu po zainstalowaniu nadaje się do użycia,
to powodzenia. Tu jest całkowita rozbieżność między nami.

> potrzebuję (i zapewne nie tylko ja) i nie mogę tracić czasu na
> robienie
> czegoś czego będę mógł użyć za dwa lata.
Bez przesady. Ra zanim zostało zamrożone było używane na wielu
serwerach przez wiele lat.

Pozdrawiam.
Michał Zawalich