kernel w ac

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 00:54:54 CEST

Dnia 2003.04.12 00:03, Mariusz Mazur napisał(a):
> serwerze i o

> tym
>
> Obaj jesteście w błędzie. PLD jest dystrybucją która ma działac
> developerom na
> ich maszynach. Użytkownicy są dodatkiem co jest chyba oczywiste biorąc
> pod
> uwagę obecną ich sytuację (albo Ra, albo... nic... bo sami sobie nie
> zbudują
> pakietów, a nest jest taki średni).
Dystrybucja dla wybranych? Tego chyba jeszcze nie było. A poza tym kto
powiedział, że PLD ma działać tylko na serwerach. IMO powinno to
brzmieć _między_innymi_ na serwerach. W pracy mam PLD po części na
serwerach po części na workstacjach i chyba nie ja jedyny mam taką
sytuację.

Pozdrawiam.
Michał Zawalich