kernel w ac

Jacek Nowosielski j12365715 w wp.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 01:44:22 CEST

Dnia Saturday 12 of April 2003 00:54, Michal Zawalich napisał:
> Dystrybucja dla wybranych? Tego chyba jeszcze nie było. A poza tym kto
> powiedział, że PLD ma działać tylko na serwerach. IMO powinno to
> brzmieć _między_innymi_ na serwerach. W pracy mam PLD po części na
> serwerach po części na workstacjach i chyba nie ja jedyny mam taką
> sytuację.

Tu sie zgodze i dodam swoje, ze troche przesadzacie z tym NESTem.
Zainstalowalem i dziala 100 razy lepiej niz ra +2.4 . Szybciej nie robi
zwisow. Moze to przypadek ale za sie zdzieilem, bo bylem przygotowany na
klopoty. A co ro ra z 2.2. To jest to przykte, ale ostatnio stawialem serwa,
bez specjalnych wymagan, to pomyslalem, ze nie bede wydziwiac i zostawie 2.2.
I sie nie dalo. Po prostu za duzo rzeczy mi teraz brakuje. I tak bedze tez z
2.4.x w stosunku do 2.6.x. Tu trzeba znalezc jakis kompromis. Jedno jest
pewne AC finalnie musi byc na 2.6.x