kernel w ac

Sob, 12 Kwi 2003, 11:28:35 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Sat, 12 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]
>
> A mozesz mi powiedziec GDZIE ???
> Na swonej wlasnej domowej maszynce ?

A wybacz .. rozmawiałeś z kimś na temat tego JAK zrobić to żeby nie robić
to na własnej maszynce ?

> Bo o dostep do builderow to sie doprosic nie mozna .....

Wojetk .. przecież jeżli konkretn zasoby byłyby przygotowane na
konkretnych branchach to wystarczyłoby przełać np. mi listę pakeitów i
nazwę brancha. Wybacz ale nei mam zamiaru dawać dosępu do buildwrów tylko
dlatgo że uważasz że inaczje sie nie da.
Wytypowanie listy pakeetów które ttrzeba przebudować pod kontem LFS jest
zreszta kompletnie jednak neizależne od tego czy masz czy też nie dostęp
do wysyłania zleceń.