kernel w ac

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 11:23:11 CEST

Dnia 2003.04.12 11:15, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> a w

> Acze
>
> Tez ale dzisiaj jeszcze za wcześnie zeby takiego wyboru dokonać bez
> zerkanai na fusy z kawy czy herbaty.
>
> W sumie sprawa jest dosć trywaialna i rozbija się o jedno a
> mianowiciwe o
> konsekwentne kornserwowanie zasobów umozliwiajacych szykkie przejście
> na
> 2.5/2.6. Mówiąć wprost w przypadku 2.4 packa dla Ra to się poprostu
> nie
> sprawdziło w przypadku osób które to prowadziły (do dzisiaj np. nie
> [...]
W przypadku przejścia 2.4 => 2.6 obawiam się że to nie będzie takie
trywialne jak mówisz. Poza tym nie wiem w jaki sposób miałoby wyglądać
takie "konsekwentne kornserwowanie zasobów", skoro w wypadku prostrzego
przejścia z 2.2 => 2.4 się nie sprawdziło.

IMO problem wciąż nie jest rozwiązany i z czasem będzie coraz gorzej.

Pozdrawiam.
Michał Zawalich