kernel w ac

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 11:25:45 CEST

To teraz z mojest strony, jako glownego zainteresowanego .....

2.4.20 na tych maszynach na ktorych mam je zainstalowane dziala poprawnie

Ci ktorzy mi pomagali zglaszajac usterki [np. IDE freez] powinni byc
zadowoleni, bo staralem sie w miare szybko usuwac usterki.

Pomysl z wpakowaniem wszystkiego do kernela, tak lasnowany przez Tomka,
kiedys byl dyskutowany i ... upadl.
Juz i tak mamy olbrzymi kernel.
A wladowanie w niego jeszcze tych kilkunastu mega spowoduje, ze prace nad
nim stana sie w zasadzie niemozliwe ...
I tak sie zastanawiam, co z niego wywalic ....
w 2.4.20-7 wyleci na 100% ABI, zobacze co jeszcze.
Teraz, ALSA rozwija sie oddzielnie, kernel-net-e* tez, podobnie jak inne i
zmiana w nich nie pociaga za soba koniecznosci przebudowy calego kernela ...

Wepchanie tego wszystkiego do kernela tylko przyspieszy marsz numerkow ..
Dlatego JA jestem PRZECIW wpychaniu wszystkiego do kernela.

Co do 2.5 jak na razie DLA MNIE 2.5.x jest bezuzyteczne - brak netfilter'a
[ale to akurat moge poprawic] i brak patch-int czyli szyfrowania partycji
[a to jest dla mnie priorytetem] orac brak takich lat jak OWL/GRSECURITY.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}