kernel w ac

robert j. wozny speedy w ziew.org
Sob, 12 Kwi 2003, 11:43:07 CEST

Quoting "Wojciech \"Sas\" Cieciwa" <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:

> Ci ktorzy mi pomagali zglaszajac usterki [np. IDE freez] powinni byc
> zadowoleni, bo staralem sie w miare szybko usuwac usterki.

unresolved w p11 [ale to moze juz poprawiles] - jak sie skonczy qt
robic to sprawdze.

> Pomysl z wpakowaniem wszystkiego do kernela, tak lasnowany przez Tomka,
> kiedys byl dyskutowany i ... upadl.
> Juz i tak mamy olbrzymi kernel.
> A wladowanie w niego jeszcze tych kilkunastu mega spowoduje, ze prace nad
> nim stana sie w zasadzie niemozliwe ...

dodatkowo dodaj to, iz czesto niektore zasoby sa arch-specific, co
powoduje, iz rozwoj tych rzecyz moglby byc problemem.

er. po co przekomplikowywac caly kernel jezeli tylko dany kawalek
[niezalezny] ... itp...

> Co do 2.5 jak na razie DLA MNIE 2.5.x jest bezuzyteczne - brak netfilter'a
> [ale to akurat moge poprawic] i brak patch-int czyli szyfrowania partycji
> [a to jest dla mnie priorytetem] orac brak takich lat jak OWL/GRSECURITY.

oraz nie udalo mi sie odpalic na ppc.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt