kernel w ac

Sob, 12 Kwi 2003, 11:34:17 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, Michal Zawalich wrote:
[..]
> W przypadku przejścia 2.4 => 2.6 obawiam się że to nie będzie takie
> trywialne jak mówisz.

Rozwiń to prosze.

> Poza tym nie wiem w jaki sposób miałoby wyglądać
> takie "konsekwentne kornserwowanie zasobów", skoro w wypadku prostrzego
> przejścia z 2.2 => 2.4 się nie sprawdziło.

Dwa warianty:
- jeżeli pakiety owe nie wymagałyby spec śrosowiska w trakcie budowanai
  wystarczyłoby posyułanei zleceń na buildery Ac (bardzo mozliwe że tak da
  się to zrobić)
- jeżeli dla kilkunastu pakietów byłoby potrzebne spec środowisko moznaby
  takie zrobić na osobnym zestawi builderów. Wynikowy zestaw pakietów
  składałby się z Ac + ten dodatek.

Kwestia jak to robić nie jest tu ważna wobec kwestji czy to robić już
teraz i czy rzeczywiście jest ot potrzebne (jeżlei odpowiedź bedzie
pozytywa to reszta jest już tylko konsekwencja i niech o to Cie głowa nie
boli).