kernel w ac

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 11:43:36 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, robert j. wozny wrote:

> unresolved w p11 [ale to moze juz poprawiles] - jak sie skonczy qt
> robic to sprawdze.

Dziwne, sprawdzalem wczoraj na swoim i zadnych unresolved nie mialem ...

> dodatkowo dodaj to, iz czesto niektore zasoby sa arch-specific, co
> powoduje, iz rozwoj tych rzecyz moglby byc problemem.
>
> er. po co przekomplikowywac caly kernel jezeli tylko dany kawalek
> [niezalezny] ... itp...

A jak _podmienisz_ w takim kolosie np. ALSE ktora teraz jest niezalwzna, to
jak ja dodasz do kernela ??
Musisz przebudowac caly kernel, zeby sie rpm nie wydzieral ...
[jak ALSA bedzie w kernelu...]

> oraz nie udalo mi sie odpalic na ppc.
netfilter'a ? Mozliwe, nie mam dostepu czasu i sil, zeby w nim za mocno
grzebac ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}