HOME_ETC - ankieta

Sob, 12 Kwi 2003, 11:53:18 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, robert j. wozny wrote:

> chwila chwila? w tej chwili wlasnie Ty wytaczasz argumenty silowe.

Wybacz ale odejscie od stołu i zaprzestanie dyskusji w celu zebrania listy
osób powierajacych rozowiązanie zawsze jest próbą użycia siły i to nawet
jeżeli wydawało Ci się że jest inaczej.

Jeżeli nie jesteś w stanie np. mnie przekonać, a ja dodatkowo pokazywać
będę Ci luki w Twoim rozumowaniu to znaczyć będzie, że mam silne argumenty
w garści a Ty ich nie masz i vice versa.
Odwoływanie sie przy tym do jakichkolwierk głosowań jest zbędne.

> demokracja polega na tym, iz mniejszosc musi sie podporzadkowac temu
> co chce wiekszosc... a nie dyskutowanie bez konca aby przekonac kogos
> do takiej czy innej opcji. akurat uwazam, ze glosowanie w tym
> przypadku jest dosc dobrym wyborem.

Otóż dowiedź się, że tutaj nie ma takiej demokracji.
Nie ma głosowań. Ani jedna rzecz pzrez ponad trzy lata w PLD nei została
roztrzygnięta w wyniku głosowania. Powinno Ci to dać sporo do myślenia.
Zawsze powtarzaęłm, że Wystarczy dokładnie jedna osoba z poperawnie
sformułowaną argumentacją. Reszta osób ma tylko dwie możliwosci: albo
przyjąć do wiadomości ową argumentacją albo szukać w niej nieścisłości.

Nie wchodzi w grę wogóle to żeby coś przetupywać czy przegłosowywać.
Według takich zasad PLD rozwija się od początku. Można powiedzieć że to że
PLD ma taką a nie inna formę obecnie jest zasługą konsekwentnego trzymania
się tych zasad żeby decydować o wszytkim *tylko* w oparciu o fakty i
argumentacje.

> bo dyskusje i proby "przekonywania" moga trwac wiecznosc, bo moze sie
> znalesc ktos, kto nie widzi nic wiecej niz czubek swojego nosa i nie
> bedzie mozna go przekonac...

Najwidoczniej nie wiesz jeszcze na czym polega przekonywanie.
Nie zdajesz sobie sprawy z tego, że np. ja *muszę* ustąpić wobec poprawnej
czyjeś argumentacji .. nie liczą sie przy tym żadne emocje czy inne
wzgledy osobiste. Mozliwie mocno staram się zawsze trzymać faktów.