HOME_ETC - ankieta

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 12:01:14 CEST

On Saturday 12 of April 2003 11:53, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wybacz ale odejscie od stołu i zaprzestanie dyskusji w celu zebrania listy
> osób powierajacych rozowiązanie zawsze jest próbą użycia siły i to nawet
> jeżeli wydawało Ci się że jest inaczej.
>
> Jeżeli nie jesteś w stanie np. mnie przekonać, a ja dodatkowo pokazywać
> będę Ci luki w Twoim rozumowaniu to znaczyć będzie, że mam silne argumenty
> w garści a Ty ich nie masz i vice versa.
> Odwoływanie sie przy tym do jakichkolwierk głosowań jest zbędne.

Here we go again.
Całość dyskusji sprowadza się do tego, że jesteś w błędzie, nigdy się do tego
nie przyznajesz, a ze względu iż masz fizyczną władzę nad repozytorium, to
jesteś w stanie narzucić swoje decyzje innym. Obecnie ktoś spróbował
zorganizować głosowanie, które oczywiście zbojkotowałeś tym samym pokazując
całej reszcie developerów środkowy palec. W Linusa baw się prywatnie, a nie
przy pomocy innych ludzi.

Żeby nie było wątpliwości - to jest moje zdanie od prawie półtora roku i
jedyne co się przez ten czas nauczyłem, to, że jakiekolwiek dyskusje na ten
temat generują tylko masy maili i i tak absolutnie niczego nie zmieniają.

I nie, nie oczekuj mojej reakcji na twoją odpowiedź na ten mail, gdyż takich
wątków przeżyłem już co najmniej kilka i nie mam zamiaru tracić czasu na
jeszcze jeden.