[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 11:02:05 CEST

On Sun, Apr 13, 2003 at 06:33:49 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> A jak w takim razie różnica w poprostu trzymaniu pierwotnej się
> specyfikacji ?

Bo pierwotna jest niewygodnia - do używania i do maintainowania.

> Co ja piszę .. w trzymaniu sie *JAKIEJKOLWIEK* specyfikacji (?). Po co w
> takim razie to było pisane ? dla jaj czy po to żeby zrobić
> fajerwerki ?

Było pisane dla osiągnięcia pewnej możliwości operacyjnej. I ta
możliwość zostaje utrzymana. Zmienia się za to jej notacja, gdyż
pierwotnie określona przez specyfikację okazuje się niepotrzebnie
skomplikowana.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...