HOME_ETC ( względna , czy bezwzględna )

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 11:56:20 CEST

Mam na maszynie dwa systemy (system1 na hde1 i system2 na hde2).
Na hde5 jest partycja, która jest montowana jako /home
do systemu, który akurat w danym momencie jest odpalony.
Partycje hde{7,8,9} (odpowiednio user{1,2,3}) to zasoby uzytkowników.

Z pewnych wzgledów chce mieć dla nich współna konfigurację
(niech to bedzie katalog /home/ourconfig)

Jezeli jest odpalony system1 to wszyscy userzy są montowani do
/home/users/user{1,2,3} - nie ma problemu - kazdy z tych userów
może mieć ustawiony CONFIG_DIR= ../../ourconfig.

Problem zaczyna się w momencie, gdy przełączam się na system2
a tam user1 jest montowany w /home/dgcs/admin a user{2,3} -
w /home/dgcs/clients/client{1,2}.

Jak to zrobić, żeby zmienna wzgledna działała w obu przypadkach??
W przypadku, gdy zmienna byłaby bezwzgledna - nie ma problemu -
dla kazdego usera w obu systemach CONFIG_DIR=/home/ourconfig

Sytuacja nie jest wydumana - mam taka u siebie - system2 to system
na ktorym testuję oprogramowanie finansowo-księgowe - wspólną
konfiguracje wymuszam poprzez odpowiednie symlinki - bezwzgledny
CONFIG_DIR byłby tutaj strzałem w 10.

Tylko prosze nie odpowiadać, że powinienem zmienić lokalizacje katalogu z
konfiguracją - nie o to tutaj chyba chodzi.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl