[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 13 Kwi 2003, 01:44:52 CEST

On Sun, Apr 13, 2003 at 12:31:06AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> No i która z tych zmiennuych służy do relokacji zasobów wskazywancyh przez
> drugą zmienną ?

Nie znalazłem przykładów gdzie jest względna. Co do bezwzględnych:

gpg -- GNUPGHOME, używane zamiast ~/.gnupg (gpg(1))
zsh -- ZDOTDIR, używane zamiast $HOME (dla plików starowych) (zshall(1))

zsh to całkiem niezły przykład, bo ZDOTDIR to dla niego *dokładnie* to
samo co CONFIG_DIR/HOME_ETC (ale oczywiście zsh jako shella nikt w tym
kierunku nie będzie psuł).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h