[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Nie, 13 Kwi 2003, 02:33:35 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Michal Moskal wrote:

> Nie znalazłem przykładów gdzie jest względna. Co do bezwzględnych:
>
> gpg -- GNUPGHOME, używane zamiast ~/.gnupg (gpg(1))
> zsh -- ZDOTDIR, używane zamiast $HOME (dla plików starowych) (zshall(1))
>
> zsh to całkiem niezły przykład, bo ZDOTDIR to dla niego *dokładnie* to
> samo co CONFIG_DIR/HOME_ETC (ale oczywiście zsh jako shella nikt w tym
> kierunku nie będzie psuł).

Michał podtykasz różna przykłady i to samio robią inni ale nadal nie
uwzgledniacie tegom, że mienna ma służyć do *relokacji* zasobów i to nie
per program ale globalnie.
Prowadzenie w ten psoób dyskusji nie ma sensu.
Podeję przykład