[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 04:35:20 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wymsknęło mi się z pod palca ;> Chodzi o to że w sumie w całej tej
> dyskusji pomijane jest regulatnie do czego to ma służyć (niejest to
> brane pod uwagę) i regulatnie wskazywane jest to jak komu się podoba
> żeby to działąło (a to zmienna taka, a to zmiena owaka, a lepiej
> wzglednie, a to lepiej bezwzględnie ale wszsytko to w oderwaniu od
> funkcji celu).

O czym ty gadasz??? Nic nie rozumiem... ty chyba też nie... :-/

Jaka relokacja? O co ci chodzi?

Jaka jest różnica w "relokowaniu" między HOME_ETC/CONFIG_DIR a np.
TMPDIR/TMP ??? Bo dla mnie nie ma żadnej.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...