[rfc] HOME-ETC.txt [by³o: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 06:33:49 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Pawe³ Go³aszewski wrote:

> O czym ty gadasz??? Nic nie rozumiem... ty chyba te¿ nie... :-/
>
> Jaka relokacja? O co ci chodzi?

Blus kurde mole wogóle czytasz w±tek ? czy porostu omijasz ³ukiem listy
które piszê ? Masz jakies zdajnie na ten temat które by³by¶ w stanie
utrzymaæ d³uzêj ni¿ kilka dni ?

> Jaka jest ró¿nica w "relokowaniu" miêdzy HOME_ETC/CONFIG_DIR a np.
> TMPDIR/TMP ??? Bo dla mnie nie ma ¿adnej.

A jak w takim razie ró¿nica w poprostu trzymaniu pierwotnej siê
specyfikacji ?
Co ja piszê .. w trzymaniu sie *JAKIEJKOLWIEK* specyfikacji (?). Po co w
takim razie to by³o pisane ? dla jaj czy po to ¿eby zrobiæ
fajerwerki ?

kloczek
PS. Jak±¶ godzine temu pad³a mi maszynka na której sta³ builder
atholonowy.
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl