Witold Filipczyk: RW zablokowane do wyjaśnienia

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:29:00 CEST

On Mon, Apr 07, 2003 at 09:14:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dopiero teraz widzę skale zmian :>
> Widzę, zemiany ciągnąły się jakiś czas i to także w trakcie dyskusji nad
> nimi na liscie bez reakcji ze strony Witka.
>
> Tak nie można działać i jakieś wyjaśnienie się tu należy.

Zaczęło mnie boleć, że nie mam prawa zapisu do CVSu.

Było tak:
Pisałem na tej liście, że zajmę się CONFIG_DIR.
Spaczowałem kilka programów.  Nie zastanawiałem się nawet jak to było robione
do tej pory.
Spaczowałem basha, to blues mi napisał, że shelli się nie poprawia.
Cofnąłem tę zmianę.
Bartosz Taudul zauważył, że rpm działa inaczej niż wcześniej. (wątek xhejn)
Wyjaśniłem dlaczego.
Później blues wkurzył mnie swoją odpowiedzią (za "mordę", "spieprzyłeś",
"tfurczość" dostałby w zęby przy bezpośredniej konfrontacji), więc
poszedłem w zaparte.
kloczek próbował załagodzić sytuację, co mu się nawet udało.
Pisał coś o dyskutowaniu każdego pomysłu, zanim się go zastosuje.
blues i gotar zaproponowali, tu zacytuję:
"Niech sobie tą zmienną nazwie inaczej, a nie podpina pod starą." (blues)
"Niech sobie zarezerwuje na przykład ETC_DIR." (gotar)
Pisałem wcześniej, że nie będę tego odkręcał.  Nie odkręcałem, według mnie
poprawiłem - zmieniłem we wcześniej wprowadzonych przeze mnie patchach
CONFIG_DIR na ETC_DIR i nazwy patchy z home_etc na etc_dir.  Puściłem
to jednym commitem, bo tak było prościej.  Zamieszczony log też wydawał mi się
wystarczający.

Tomek Orzechowski nie bardzo załapał o co chodzi i wysłał mejla na grupę
"Wolna amerykanka w PLD?".
Czytam digesty (swoją drogą nie ma wątkowania w digestach).
Jak się ma jakieś pretensje, to powinno się wysyłać mejla najpierw
(a przynajmniej również) do zainteresowanej osoby a nie od razu na grupę.
blues też nie załapał o co chodzi.