Witold Filipczyk: RW zablokowane do wyjaśnienia

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:50:15 CEST

Dnia nie 13. kwietnia 2003 10:29, Witold Filipczyk napisał:

> Było tak:
> Pisałem na tej liście, że zajmę się CONFIG_DIR.
> Spaczowałem kilka programów.  Nie zastanawiałem się nawet jak to było
> robione do tej pory.

I to jest właśnie podstawowy problem. Drugi problem to Twoje podejście do
tego, co w zwiazku z Twoją zapowiedzią powiedzieli inni.

> Spaczowałem basha, to blues mi napisał, że shelli się nie poprawia.
> Cofnąłem tę zmianę.
> Bartosz Taudul zauważył, że rpm działa inaczej niż wcześniej. (wątek
> xhejn) Wyjaśniłem dlaczego.
> Później blues wkurzył mnie swoją odpowiedzią (za "mordę",
> "spieprzyłeś", "tfurczość" dostałby w zęby przy bezpośredniej
> konfrontacji), więc poszedłem w zaparte.

W pełni sobie na taką reakcję zasłuzyłeś.

> kloczek próbował załagodzić sytuację, co mu się nawet udało.
> Pisał coś o dyskutowaniu każdego pomysłu, zanim się go zastosuje.
> blues i gotar zaproponowali, tu zacytuję:
> "Niech sobie tą zmienną nazwie inaczej, a nie podpina pod starą."
> (blues) "Niech sobie zarezerwuje na przykład ETC_DIR." (gotar)
> Pisałem wcześniej, że nie będę tego odkręcał.  Nie odkręcałem, według
> mnie poprawiłem - zmieniłem we wcześniej wprowadzonych przeze mnie
> patchach CONFIG_DIR na ETC_DIR i nazwy patchy z home_etc na etc_dir.
> Puściłem to jednym commitem, bo tak było prościej.  Zamieszczony log
> [...]

Tutaj masz rację.

(...)

> Jeśli nie będę go miał, cóż, znajdę inną piaskownicę i inne zabawki.

Tak będzie lepiej.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl