[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:58:24 CEST

On Sun, Apr 13, 2003 at 02:37:44 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi o to że w sumie w całej tej dyskusji pomijane jest regulatnie do
> czego to ma służyć (niejest to brane pod uwagę) i regulatnie wskazywane

Do określania katalogu na kropkowe pliki. Normalnie katalogi podaje się
bezwzględnie.

> jest to jak komu się podoba żeby to działąło (a to zmienna taka, a to
> zmiena owaka,

To jest kosmetyka dla wielu niekrytyczna. Ja jestem za ETC_DIR, bo w
kilkunastu (czy dziesięciu) pakietach takie właśnie zmienne zostały
już wprowadzone, ale nad tym debatował nie będę.

> a lepiej wzglednie, a to lepiej bezwzględnie ale wszsytko to

Za względnymi ZTCP jesteś tylko Ty. Za bezwzględnymi jest masa
argumentów, mówiących o walorach zaróno użytkowych (tak jest wygodniej)
jak i developerskich (tak jest wygodniej); powtarzam _walorach_, a nie
funkcjonalności, gdyż ta się nie zmienia. Obie zmienne mają ten sam
zbiór możliwych zastosowań, ale
/robie_sobie_windowsy_i_tu_chce_miec_konfigi/ pisze się wygodniej, niż

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...