[rfc] HOME-ETC.txt [było: Re: Wolna amerykanka w PLD?]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 08:11:12 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Blus kurde mole wogóle czytasz wątek ? czy porostu omijasz łukiem listy
> które piszę ? Masz jakies zdajnie na ten temat które byłbyś w stanie
> utrzymać dłuzęj niż kilka dni ?

hmmm odnoszę wrażenie, że _ty_ nie czytasz argumentacji... :P

A tutaj nie rozumiem o co ci chodzi tak mętnie napisałeś.

> A jak w takim razie różnica w poprostu trzymaniu pierwotnej się
> specyfikacji ?

Taka, że może ona nie była najlepsza?

> Co ja piszę .. w trzymaniu sie *JAKIEJKOLWIEK* specyfikacji (?). Po co w
> takim razie to było pisane ? dla jaj czy po to żeby zrobić fajerwerki ?

Moment - wydawało mi się, że rozmawiamy o *zmianie* specyfikacji.

> PS. Jakąś godzine temu padła mi maszynka na której stał builder
> atholonowy.

Co się stało?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski