Wolna amerykanka w PLD?

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 13:27:08 CEST

On Sunday 13 April 2003 09:41, Rafal Cygnarowski wrote:

> [...]
sprawdzanie od strony logiki formalnej:
> - trudniej napisac patche (sprawdzone)
poprawny argument
> - moga wskazywac poza $HOME jak bezwzgledne (wiec niezgodnie z
> pierwotnym zalozeniem)
???????
> - sa nieintuicyjne
???????
> - nowa zmienna bylaby tylko bezsensownym powieleniem istniejacego
> CONFIG_DIR i nie zmienialaby w zaden sposob aktualnego (nie
> odpowiadajacego developerom patchy) podejscia do sprawy
???????
biorac pod uwage to co Tomek napisal wczesniej , ze sa to rozwiazania
komplementarne pozostal jeden argument.
Jesli byl (a byl) dokument opisujacy to wlasciwa (formalna) droga zmiany
ustalen propozycja->zmiana zapisu w dokumencie->wykonanie.
Teoria gier twierdzi, ze nalezy wybierac rozwiazanie _nie_gorsze_
Sa 2 warianty _komplementarnych_ rozwiazan.
wiec z teorii gier: istnieje taki kod ze napisanie patcha dla wariantu
BEZWZGLEDNE jest latwiejsze niz dla WZGLEDNE.
Czy istnieje taka sytuacje, ze WZGLEDNY jest LEPSZE od BEZWZGLEDNE
LEPSZE=latwiej napisac poprawke; latwiej zaakceptuja ja autorzy
programow; daje wieksza funkcjonalnosc; daje wieksze
bezpieczenstwo;?????