Wolna amerykanka w PLD?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:47:17 CEST

On Sun, Apr 13, 2003 at 06:55:33 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Posłuże się Tobą.
> Wykaż że ścieżki wzgledne są gorsze. Jak to udowodnisz będziesz miał
> dokładnie to o co chodziło :>

Nie - ja od początku wykazuję, że są równoważne funkcjonalnie. Moim
argumentem jest _bezpośrednie_ odwzorowanie jednej w drugą.

> Całą dyskusja już nie ma sensu, bo Ty sam nie zauważasz, że rozwiwqąania
> są komplementarne (o czym żeby było śmieszniej juz buyło pisane kilka

Są komplementarne w okresie przejściowym. Docelowo (do Ac) powinny być
maintainowane tylko te wygodniejsze (bezwzględne).

> razy) a zabawa w pisanie takic argumentacji bezie sie ocierać o dyskusję o
> wyższości świat Wielkiej Nocy nad świetami Borzego narodzenia (jak chces

Bingo! Wreszcie przyznałeś rację dyskutantom, że różnicy operacyjnej nie
ma. A więc możemy wybrać rozwiązanie:
- wygodniejsze,
- bardziej intuicyjne,
- bardziej 'uniksowe' (bezwzględność ścieżek zmiennych, symlinków),
- z większym uznaniem (ankieta).

> to prowadź sobei cos takeigo i nie mieszaj mnie w to .. ja juz napisałem
> wystarczajaco na ten temat).

Rozumiem, że to jest wyrażenie zgody na ten (kosmetyczny! tak samo jak
zmiana koloru tapety) ruch? Dziękuję.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...